zondag 23 september 2007

Bretagne aan de Seine

Dit weekend staat Parijs in het teken van Bretagne aan de Seine. Dan presenteert Bretagne zich aan de Parijsenaren en laten ze zien wat voor bedrijven er allemaal werkzaam zijn in deze provincie. Wij zijn zaterdag ook een kijkje gaan nemen en het was best leuk om te zien hoe alles was georganiseerd. Het weer was prachtig en er lagen vissersbootjes, er waren kleine duikboten waar onderzoek mee wordt gedaan, er was volkmuziek en niet te vergeten er waren mosselen en oesters. Die twee laatste moesten wij natuurlijk proeven. Thom en Robin deden ook enthousiast mee. Alleen de oesters waren niet zo'n succes. Nadat ze eraan hadden gelikt besloten ze dat ze het toch maar bij de mosselen hielden. Wij lagen natuurlijk helemaal in een deuk.
Toen we naar huis liepen zijn wij via de beroemste ijssalon van Parijs, Glacier Berthillon aan de Rue Saint Louis en l'ile naar de RER [metro] gewandeld. kortom een leuke dag cultuur snuiven in Parijs....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo allemaal!
wat leuk dat jullie deze site doormailen!
Ik heb het al vaker met Marije over gehad "we moeten eens bellen hoe het met ze gaat", echter daar komt het nooit van.

Nu ik jullie mailtje kreeg komt dat gevoel des te sterker boven en ga ik jullie echt deze week proberen te contacten over de telefoon.
Zo te zien hebben jullie het wel goed naar jullie zin. De kids ook?
Hier gaat alles ook prima naar wens en de kids groeien erg hard! Tijd voor een derde.........? (als het aan mij ligt iig. Marije wil niet geloof ik.

Met het werk gaat het ook prima, ik vlieg de b. uit mijn broek en ben alweer een tijdje terug uit Griekenland (branden blussen).
Dat was een erg dankbare missie.

Nou groetjes en hopelijk tot snel aan de telefoon.

Eric, Marije Tim en Sanne (en Mickey natuurlijk)

Anoniem zei

Haai!

Leuk dat jullie nu ook een site hebben. Wij vinden het persoonlijk heerlijk om te neuzen in het leven van een ander:-) Zijn Opa Cor en Oma Wilna al geland?? Zeg maar dat ze beter nog even kunnen blijven want hier is het P......weer?! Met Finn en Mikki gaat alles helemaal goed. Finn heeft vanmorgen zijn eerste kruidnootjes al weer verorderd. De winkels liggen nu al vol met allemaal lekkere dingen. Ik zal ervoor zorgen dat jullie dat niet hoeven te missen....

Groetjes Mirjam, Leon, Finn en Mikki.