zaterdag 5 september 2009

Zomervakantie 2009

Op zaterdag 1 augustus 2009 zijn we vertrokken naar Zuid-Frankrijk. Volgens de berichten zou het zwarte zaterdag zijn, maar daar hebben we gelukkig niets van gemerkt. Het was wel heel warm weer en dat konden wij nog niet zo waarderen, aangezien ergens in Luxemburg de airco er al mee ophield (die had zeker ook vakantie...). Verder verliep de reis heel voorspoedig en na een overnachting op een booerderijcamping bij Lyon kwamen we zondagmiddag tegen vijven aan op camping La Source aan het Lac de Ste Croix in de Var. Vanwege de tropische temperaturen hadden we al snel een aangenaam dagritme gevonden: 's ochtends lekker ontbijten voor de vouwwagen en een beetje in de schaduw blijven. Elke drie dagen gingen we een stukje joggen, speciaal om Indy hier aan te laten wennen. Dat werd dan steevast afgesloten met een zwempartij. In de middag gingen we lekker zwemmen, varen en surfen als er wat wind was (niet veel deze vakantie).

Leon zei

Hallo Familie Duran. Ben ik vandaag in het IMS in Brussel, wil even Patrick bezoeken......is die d'r niet! Nou ja zeg.....

Ben ik toen maar koffie gaan drinken in de kantine (volgende keer beter).